» Comics - Page 27 - June 4th, 2011, 12:40 am

Average Rating: None

U.G.L.Y. You ain't got no alibi-.. wat.

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

PikaJun, June 4th, 2011, 12:44 am ( Reply )

- Ian really dislikes being late. Her definition of late is 10 minutes early.. .__.

Just a quick page. I have to work on my projects now. Q__Q

Oh yeah and she carries her bag around whenever she has dance practice after school |D

Advertisement, July 19th, 2019, 3:56 pm ( Reply )

-

Fire Glaceon, June 4th, 2011, 10:49 am ( Reply )

- Order

page 28 = inx
page 29 = gray
page 30 = fire (School starts here yo!)

Post A Comment

Reader Comments:



 
( Reply )

You're art always has such nice clean lines, I'm jealous~. >3<

She looks really pretty in the first panel. And adorable in the rest of course. x3

posted by Kiwifie on June 4th, 2011, 1:12 am





 
( Reply )

Wow, so punctual! Hahaha! <3

posted by lazy_kitsune on June 4th, 2011, 2:22 am





 
( Reply )

*touches Ian <3*
I agree man, I'm jealous oAo Ian is so cute omg <33

On another note I guess I'll claim a page after Fire 8)

posted by PokeLucario on June 4th, 2011, 2:47 am





 
( Reply )

BLAH! I have to wait till 32 now? Gr.

Omg she's soooo adorable :3

posted by Rumsie on June 4th, 2011, 8:58 am





 
( Reply )

lol, I love how she's running with her arms up in the air, it looks like she's about to fly :)

posted by alphabetta on June 4th, 2011, 10:47 am





 
( Reply )

Ho shiz, it's my turn. Ok. I'm right on it.

posted by Inxerene on June 4th, 2011, 10:54 am



Post A Comment



Powered by Smackjeeves.com || Site design by Enkida