» Comics - Page 37 - June 13th, 2011, 8:37 pm

Average Rating: None

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

Fire Glaceon, June 13th, 2011, 8:37 pm ( Reply )

- Haha Len and Rin are trying be badass. It's so funny whenever they attempt to characterize these two as so XDD

Akari loves Len but dislikes Rin. Arashi on the other hand, is kinda of scared of Rin.

Is Arashi faking it? Probably not X3

Advertisement, July 19th, 2019, 3:28 pm ( Reply )

-

Fire Glaceon, June 13th, 2011, 8:39 pm ( Reply )

- Order:

page 38 = alpha
page 39 = inx
page 40 = grimm
page 41 = rumsie
page 42 = kiwi

Post A Comment

Reader Comments:



 
( Reply )

lol Len and Rin are trying too hard XD

posted by alphabetta on June 13th, 2011, 8:41 pm





 
( Reply )

So cute haha.
em 41 plz

...that shota beam...I can't stop looking at him!!

posted by Rumsie on June 13th, 2011, 9:00 pm





 
It's super effective! ( Reply )

Seriously, how could anyone refuse a face like that? D:

I'd like page 42 if that's okay. C:

posted by Kiwifie on June 13th, 2011, 10:34 pm





 
( Reply )

Can I give page 43 a shot? :)

posted by 13 Roses on June 13th, 2011, 11:37 pm





 
( Reply )

OHNUOHNUOHNUOHNU HAIIRO IS LATE XDDD This isn't gonna be good ;D;

posted by GrayTheRwarness on June 18th, 2011, 12:47 am



Post A Comment



Powered by Smackjeeves.com || Site design by Enkida